قالب تونل فرم و لارج پنل

Our Story

شرکت اَروَن سازه کسری(اَسکو) از سال 1385 وارد عرصه  مدیریت فنی و  طراحی انواع سیستمهای قالب بندی بتن گردید و پس همکاری با شرکت صنعت یدک و شرکتهای پیمانکاری رتبه یک در ایران از سال 1392 به طور مستقل شروع به طراحی و ساخت انواع سیستمهای قالب بندی بتن ، داربستهای مدولار و اجرای سازه ای بتنی و فلزی نمود.

دفتر طراحی و فنی شرکت اَسکو  تجربه و توانایی طراحی و ساخت انواع قالب های بتنی سفارشی با طراحی های فنی پیچیده و مشاوره و ارائه راه حل های هوشمندانه و مقرون به صرفه جهت بهره وری بهتر در اجرای سازه های بتنی و فلزی را دارا می باشد.

مجموعه فعالیتهای این شرکت طیف گسترده ای از پروژه های ملی مانند پل سازی ، تونل سازی ، سد سازی ، ساخت ابنبه های سنگین تجاری و مسکونی ، استادیوم ها ، راهسازی ، و… را در برگرفته است

این شرکت  انواع سیستم های قالب بندی بتن شامل : قالب های مدولار فلزی ، داربست های مدولار ، قالب تونل ، قالب لغزان ، قالب شاریو ، قالب نیوجرسی ، قالب های پیش ساخته دیوار و ستون ، قالب های بالا رونده ، انواع قالب های خاص ستون و سرستون ، قالب های تیر پیش ساخته و ملزومات قالب بندی را ارائه می نماید.

ما توانایی ساخت و فرم دهی به فلزات  با اشکال پیچیده با استفاده از ماشین آلات به روز مانند انواع دستگاه های پرس ضربه ای ، گیوتین ، پرس برک ، برش سی ان سی پلاسما و .. را در سطح مطلوب مطابق با رواداری های مجار  داریم

قالب لارج پنل

What We Offer

خط مشی شرکت اَسکو افزایش کیفیت محصولات و ارائه راه حل های نوین پیرامون استفاده از روشهای  قالب بندی بتن در اجرای سازه های بتنی و فلزی به شرح زیر است.

We Understand Requirements

بررسی نقشه های کارگاهی و ارائه راه حل های اقتصادی برای پیمانکار پروژه و ارائه نقشه های شاپ مونتاژ قالب

قالب تونل فرم

tunnel form system

سیستم قالب بندی تونل فرم جهت اجرای انبوه سازی مسکن

مونتاژ قالب تونل

We Deliver Best Output

شرکت اَسکو با مشاوره مناسب به پیمانکار و آموزش مونتاژ و نصب انواع سیستمهای قالب بندی بتن این فرصت را فراهم آورده تا بهترین بازده از قالب را برای پیمانکاران فراهم نماید.

We Provide The Best Service In Industry

Add A Line That Tells Users How Easily They Can Get In Touch With You

Our Expert Team

ولی صادقی

CEO-Chairman of the Board

علی صادقی

Member of the Board

اعظم قنبری

Member of the Board